اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جزئیات تأمین واگن‌های باری برای تحقق هدفگذاری رشد حمل بار ریلی

معاون ناوگان راه‌آهن گفت: امسال 1740 دستگاه واگن باری نو در قالب هدف گذاری 2 هزار دستگاه واگنی که قرار است طبق برنامه وزیر راه و شهرسازی در سال 99 وارد ناوگان شود، تأمین می‌شود.

جزئیات تأمین واگن‌های باری برای تحقق هدفگذاری رشد حمل بار ریلی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدهادی ضیایی مهر امروز در نشست خبری در باره برنامه ریزی راه‌آهن برای حمل بار اظهار داشت: برای برنامه حمل بار امسال برنامه ریزی خاصی انجام شده است و الزامات ناوگان نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: برای بخش باری به استناد برنامه 5128 دستگاه واگن باری اعلام نیاز شده است که به سه طریق پیش بینی تأمین مالی انجام شده است.

ضیایی‌مهر افزود: 1740 دستگاه واگن باری نو در قالب هدف گذاری 2 هزار دستگاه واگنی که قرار است، طبق برنامه وزیر راه و شهرسازی امسال وارد ناوگان شود، تأمین می‌شود.

معاون ناوگان راه‌آهن اظهار داشت: تعداد یک‌هزار و 800 دستگاه واگن در قالب واگن‌های در اختیار خواهد بود، همچنین افزایش قطارهای برنامه‌ای در دستورکار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین از 3 هزار دستگاه واگن متوقف،‌ راه‌اندازی هزار و 500 دستگاه واگن باری هدف گذاری شده است و این موارد جمعا نیاز حوزه بازرگانی برای رسیدن به هدف گذاری جابه‌جایی بار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محقق می‌کند.

معاون ناوگان راه‌آهن اظهار داشت: امسال 63 دستگاه واگن مسافری جدید به شبکه ریلی اضافه می‌شود. 117 دستگاه واگن در حال بازسازی است که تا پایان سال آماده و وارد ناوگان می‌شود.

ضیایی‌مهر اظهار داشت: همچنین سرمایه گذاری از محل تبصره 18 و ماده 12 در تأمین منابع مالی و ناوگان در این حوزه به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول